HR Excellence in Science
Datum: 27.10.2015

Veřejné zakázky

 

Veřejné zakázky

 

Kontaktní osoba (Manažer pro veřejné zakázky, dále jen „MVZ“):

Mgr. Zdeněk Volák, č. tel.: 5057, email: zdenek.volak@bc.cas.cz

_

Při zadávání veřejných zakázek jsou zaměstnanci, kteří se podílejí na přípravě a vedení zadávacího řízení, povinni dodržovat zejména zásady transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace a rozhodovat s odpovědností za dosažení optimálního vztahu mezi hospodárností, účelností a efektivností.

Výtah ze Směrnice o zadávání veřejných zakázek na BC AV ČR, v. v. i.:

Dělení veřejných zakázek:

 

Finanční limity závazných postupů BC AV ČR, v. v. i. pro zakázky malého rozsahu

Dodávky, služby a stavební práce do 100 000,- Kč bez DPH (neplatí pro investice)

·       Nemusí být prováděno VŘ

·       Nákup je možné doložit pouhým daňovým dokladem

·       „Jedna objednávka u jedné společnosti“

·       Není dovoleno bezdůvodně a účelově dělit výše jednotlivých nákupů pouze z důvodu snížení předpokládané hodnoty nákupu = vážné porušení Pracovního řádu BC AV ČR.

 

Dodávky, služby od 100 000 – 2 000 000,- Kč bez DPH

Investiční dodávky od 40 000,- Kč

·       Formou e-mailu nebo jiné vhodné písemné formy prokazatelně oslovit alespoň 3 dodavatele schopné realizovat zakázku

·       Získané údaje nutno vyplnit do Evidenčního formuláře

·       Od 200 000,-Kč bez DPH musí být uzavřena příslušná písemná smlouva

 

Dodávky, služby od 2 000 000,- Kč bez DPH

·       Vždy zadává vedoucí SoS nebo ředitel BC skrze MVZ

 

Veškeré smlouvy nad 500 000,- Kč bez DPH nutno do 5 dnů od podpisu zaslat MVZ k uveřejnění na profilu zadavatele

·       Dodávkou se rozumí zejména nákup přístrojů = dodávkou je vše, co není služba nebo stavební práce

·       Nákup chemikálií, drobného lab. materiálu a sekvenovacích služeb se řídí Manuálem nákupu chemikálií, drobného lab. materiálu a sekvenovacích služeb BC AV ČR, v. v. i.

 


Bližší informace:

Zaměstnanci, kteří zadávají veřejnou zakázku malého rozsahu, vyplní Formulář (přílohu 1), který slouží k evidenci a archivaci nákupů (které nejsou placeny z prostředků OP VK ani OP VaVpI a jež se pořizují mimo režim zákona 137/2006 Sb., zákon o zadávání veřejných zakázek).

Manuál pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu na BC je přílohou č. 9 Směrnice.

Manuál nákupů chemikálií, drobného laboratorního materiálu a sekvenovacích služeb je přílohou č. 10 Směrnice.

Finanční limity upravuje Příloha č. 11 Směrnice.

Harmonogram v průběhu roku:

Každý ústav předloží manažerovi veřejných zakázek (Mgr. Zdeněk Volák) seznam plánovaných nákupů pro daný kalendářní rok pro účely stanovení předpokládaných hodnot VZ a volby druhu zadávacího řízení nejpozději do 31 ledna příslušného kalendářního roku. Podmínkou pro zahájení zadávacího řízení VZ je zajištění finančního krytí, které je potvrzeno vedoucím zaměstnancem příslušné součásti BC na formuláři (příloha č. 2) a který musí být předložen MVZ před zahájením zadávacího řízení. Pořízení dodávek, služeb či stavebních prací v průběhu kalendářního roku (nejsou součástí Plánu nákupu) konzultujte vždy s manažerem veřejných zakázek.

Ředitelé ústavů podávají MVZ čtvrtletně písemnou zprávu o zadaných VZ malého rozsahu s předpokládanou hodnotou nižší než 500 tis. Kč bez DPH.

Podle ZVZ nelze rozšířit předmět smlouvy (cena za plnění musí odpovídat ceně v nabídce).

Po uchazečích nelze požadovat předložení kopií dokumentů, pokud zákon uvádí předložení čestného prohlášení.

MVZ musí dodržet veškeré lhůty uvedené v ZVZ – respektujte jeho pokyny.

 

 

 

KONTAKT

Biologické centrum AV ČR, v.v.i.
Branišovská 1160/31
370 05 České Budějovice
Datová schránka: r84nds8

 

+420 387 775 111 (ústředna)
+420 387 775 051 (sekretariát)
+420 778 468 552 (pro média)

NAJÍT PRACOVNÍKA

Biologické centrum Google mapa

Přihlášení do intranetu

Pro přihlášení do intranetu zadejte Vaše přihlašovací údaje

×